2012. december 30., vasárnap

Pihis nap:D


Szép Jó Napot:D
Hála a tegnapi betegség elmúlt legalábbis azt mutatja remélem így is van nem akarom a holnapi napot is fekvéssel tölteni:(:D 
Tegnap átjött Asuka barátnőm és elhozta a karácsonyi ajándékot kicsit megkésve, de azért sikerült találkoznunk:D Olyan könyvet kaptam tőle ami a barátságról szól és ami van benne az nagyon is igaz ránk és örülök,hogy ilyen barátnőm van*-*(L)
Ma akkor elkezdtem zenéket leszedni, mert már untam a régieket és nagyon jó számokat találtam Junsu új száma valami fantasztikus szerintem annak a pasinak annyira jó hangja van ,hogy az valami őrület:D:P 
Link:
Akkor a változatosság kedvéért találtam megint kínai számot mondjuk én nagyon szeretem :D 


Ahogy táncolnak az nem semmi és ááááááá:P 
Show Luo-nál nincs jobb énekes annyira jól énekel az a pasi *-*


Ezt a számot ahogy énekli  az valami fenomenális és azok a ruhák amik rajta vannak jajjjxD:D ,de neki jól áll meg már megszokott tőle:D Pont azt beszéltük tegnap ASukával megse látszik rajta a kora és ez igaz szerintem:D
UI:Hozott nekem vitamin bombát aminek gyógyító hatása van :D Zenéket kezdtünk nézni és jó kibeszélni ki mikor nézett ki jobban:D vagy melyik száma volt jobb:D
Nah ennyi lenne majd holnap jelentkezem:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése