2012. december 28., péntek

Visszatérés:)

Nem is tudom, hogy hol kezdjem:) Akkor kezdem a legelején nagyon sok idő eltelt azóta ,hogy nem írtam, de itt lesz az ideje ,hogy folytassam:D
Ma jártam Vivien barátnőmnél már írtam róla korábban hát hoztuk a formánkat és vissza olvastuk a régi bejegyzéseket és hát...,hogy őszinte legyek írtam cifra dolgokat és ledöbbentem saját magamon, de jó értelemben persze: DxD Megállapítottam saját magamról,hogy tudok nagyon okos dolgokat írni:P Ha már itt tartunk hoztam egy új kinézetet a blognak remélem jó lett nekem tetszik:D Mindjárt itt a szilveszter jól megkel ünnepelni és boldogan kezdeni az új évet:D:P Mióta nem írtam sokat fejlődtem gyakorlatból ami igazán jó dolog és nagyon megszerettem amit tanulok:D
Nah akkor képek a Vivivel töltött napról:D:

Igaz a második képről félig lemaradt , de ez így sikerült:D:P Be volt rúgva a fényképész:P
Majd holnap teszek fel tortákról képeket amiket csináltam:D Jah és jut eszembe lehet valami jó kis képet csinálok majd új évre:D*-*
Akkor ennyi lenne majd innen folytatom:D
Pusy Miyako

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése