2013. január 5., szombat

Minden :D

Szép Napot :D
Először is ott kezdem,hogy sütöttem mint azt már reggel is írtam:D Elkészült és ízlett mindenkinek szerintem is nagyon finom lett ilyet máskor is fogok:D*-*
Whsykis ,csokis ,citromos sütii isteni finom :P  ezt a receptet drága párom találta meglátszik pasi:P Bár ahogy Fumihiko mondta már elszakadhatnák a szesztől:PXD ,de hát a vállalat nem engedi:D
Akkor mondtam ,hogy készülök egy meglepetéssel arra gondoltam,hogy amiket kiteszek vidiket vagyis zenéket azokat feltöltöm és akkor  letudjátok tölteni ha tetszik:D:D:D:D
A kép amit még mondtam már készülőben van de még valami hiányzik róla:P:D
Myname-What's Up számával búcsúzom:D Annyit nagyon jól sikerült nekik:D Bár mostanában ők is jól eltűntek remélem ez megváltozik:P
Pusy:Miyako
További szép napot:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése