2013. január 1., kedd

Új év:D

Szép Reggelt:P
Mindenek előtt BOLDOG ÚJÉVET KÍVÁNOK MINDENKINEK:D Tegnap nem írtam csak kitettem a vidiket, hogy mi is történt velem akkor elkezdem a legelején:D
Megbeszéltük Adrivel és a barátjával Jocóval ,hogy együtt szilveszterezünk én már reggel a nem bírtam magammal nagyon vártam ,hogy este legyen , de hát azért se akart menni az idő:P Akkor csak egyszer elökerült Adrika és akkor mondom megbeszéljük ,hogy hogy legyen az este mire írnám a lényeget eltűnik  nah jó gondoltam biztos elment a net vagy valami , de hát nem jelentkezik itt már nem tudtam elképzelni mi lehet:P akkor visszatér annyit megtudtam vele beszélni,hogy átjönnek ez már haladás :D mí meg nem lepő módon ismét se kép se hang  jó akkor felhívom ,hogy most mégis mi van hát mint kiderült filmet néztek mondom jó van aludtak  egyet ,hogy jobban bírják az estét hozták is a formájukat főleg az Adri de ez nem baj őt így szeretjük:D talán ez volt a legjobb szilveszterem meg hát velem volt életem és ez nekem máris mindennél többet jelent:D:P Huha már megint rátapadtak az ujjaim a billentyűkre:PxD Ha ma istalálok valami jó kis vidit kiteszem , de ahhoz képest ,hogy mikor feküdtünk le megint hamar kidobott az ágy mint általában :P
Meg az iszogatás hát az sikerült szépen berúgtunk kicsit , de nem baj ennyi kell:D Majd ma kipihenjük a fáradalmakat:D:P Jah és mielőtt elfelejteném csináltunk képeket is
Majd csinálok képet amit igértem:D
Nah ezzel a vidivel búcsúzok News- World Quest
Pusy Miyako:D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése