2010. szeptember 5., vasárnap

^^

Sziasztok!^^
Tegnap azt elfelejtettem megírni, hogy hoztam egy új dizit a blogra!^^ Ma jobb oldalra tettem ki 2db idézetett ami szerintem nagyon szép!^^ Holnap mehetek az első gyakorlatomra várom is , de meg félek is tőle....=) Délután ha hazaértem megirom és akkor már ti is tudjátok majd...=):P
Voltatok már úgy számokkal , hogy nem tudtátok megunni őket?=) Én igen és ez nagyon jó mert mindig tudom őket hallgatni...xD Holnap ha irok elárulom nektek nekem melyek az ilyen számaim....=)
Ma és tegnap is olyan boldog voltam mikor csináltam az oldalt imádom csinálni, de a blogot is!^^*-*
Tegnap takarítottam még anyával nagyon elfáradtam tegnap meg még estére a netem se volt jó:(
Tettem ki egy szavazást, mert kiváncsi vagyok kinek ki a kedvenc együttese!^^
Ennyi lenne ma majd holnap irok!^^
Pusy:Miyako

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése