2010. szeptember 18., szombat

Egy esős kora reggel...:(

Jó Reggelt!^^
Nem is tudom mit irjak először nehogy kifelejtsek valamit....=)Akkor a gyakszival kezdem hétfőn és kedden voltam cukrász gyakorlaton...=)Első nap csak irtunk az egy kicsit uncsi volt , de kedden már sütöttünk is azt nagyon élveztem...:P Teasüteményeket sütöttünk ki nagyon jó volt főleg, hogy valmelyiknek alaki vagy egyéb próblémája akadt azt akkor megehettük...:PxD kár, hogy nem lehetett mindet megenni mivel megrendelésre ment a sütike...:=) Majd megpróbálok néha fényképezni és akkor teszek be képeket, de nem lehet levinni telót, de azért majd megpróbálom...xD Jah.....és még mielőtt elfelejteném, kedden a nagyok hatlapost sütöttek és a széleket ott hagyták és ezért megehettük sokáig nem volt ott sütiii hamar megettük...xD:P:D nyammmm, de fincsi volt...xD:P Este Melyvel elmnetem cicát sétáltatni....=)Olyan szép a cica...*-*
Szerdán Fumihiko drágaságom megint engem fárasztott...aminek nagyon örültem mire hazaértem olyan voltam, mint egy zombi...xD:P Meg még ráadásul jó fárasztó óráink is voltak...=(  Csütörtökön nem éreztem magam valami jól , de elmentem azért suliba nem akartam itthom maradni hiányozni a suliból...aztán péntekre belázasodtam szóval tegnap már nem voltam suliba....=( Részből jó , hogy tegnap nem mentem suliba legalább maradt egy kis időm az oldalra...:D Jajjjj tegnap felmentem oldira és láttam, hogy irtak komit nagyon örültem neki mivel nagyon ritkán kapunk....de örülök, hogy vannak akik irnak..=)*-*Nekik köszönöm, hogy irnak...:D Megint itt a hétvége szakad az eső ez nem igazság...:S=(
Ennyi lenne majd még jelentkezem!^^
Pusy:Miyako

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése