2010. szeptember 6., hétfő

Gyakorlat...=)

Sziasztok!^^
Ma fél 4-kor kertem fel azért, hogy reggel beérjek gyakszira!^^ Már jól kezdődött a reggelünk 10 percet késett a vonatunk....xD , de hála beértünk gyakszira ez volt a lényeg....=) Elmondtam ofőnk az alapvető dolgokat utána meg megmonták kinek hol kell segítenie....=) Én a kifliseknek segítettem és még kalácsot is fontunk amit nagyon élveztem mégha néha nem is sikerült tökéletesre....:=):D,de senkisem tanulja ezt meg az anyja hasában...xD:D Ahogy anya szokta mondani  a a gyakorlás a tudás anyja...xD:P Mikor voltak készen zsömik amik selejtesek voltak azokat meglehetett enni....és a meleg zsöminél nincs finomabb és legalábbis imádom nyammm...xD:P Mikor végzetünk a termeléssel ofő elmagyarázott még pár dolgot és megcsináltatott velünk remélem holnap is ott leszek ahol ma...szóval ma nagyon jó volt a gyakorlat...:D Imádom ezt csinálni nagyon jó egy szakma jah igen és azt közölték velünk, hogy hízni fogunk szóval most jönn még csak a túlsúly szó értelmezése és érzékelése...xD:P^^ Még  a vonaton is halytottuk a hülyeséget...xD:P
Ma néztem egy vidit és mikor megláttam HongKi mostani halyát szerelmes lettem bele...xD jah ez csak most jött...xD
Ennyi lenne a gyakszim leírása...:D
Pux:Miyako

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése