2011. február 6., vasárnap

Eddig a napom..:D

Sziasztok!^^
Felmegyek msn-re és Raina már fent volt akivel hoztuk a formánkat és okos dolgot persze, hogy nem mondtunk...:P.Megbeszéltük, hogy ő az én lököttem és a felséges királynőm és meg az ő bolondja vagyok!xD:P:D Mellette soha nem tudok unatkozni és nem baj, de mind ketten pörgünk szóval szerintem jó nem sülhet ki belőle...XD:P Közbe megcsináltam az oldalt és talán kezdd beindulni aminek nagyon örülök és mikor komikat kapunk annál jobb nincs!*-*^^
Egy kis téma váltás!xD 
Kat-Tun-Ultimate Wheels új albuma nagyon jó lett szerint és gondolom, hogy nagyon sokan szeretitek őket , de ha valaki nem ismerné vagy még nem halotta volna annak most beteszem a klippet szerintem a szám és a klipp is nagyon jó!^-^

2 megjegyzés:

  1. Bekönnyeztem rajtad, én kis bolond macim! <3 <3
    Nagyon szeretlek, és legyen már nyár, mert szétverek valakit..I miss you! <3 <3

    VálaszTörlés
  2. Miért könnyeztél be?:P<3
    Én is nagyon várom már, hoyg nyár legyen:D ne szerintem, de ahogy érzed...:P <3<3<3

    VálaszTörlés