2011. február 9., szerda

Mai nap:D

Sziasztok!^^
A mai nap is nagyon gyorsan eltelt!^^ Korábban bementünk ma suliba, de végül is magunk se tudtuk miért, de jót hülyéskedtünk a felsősökkel!:P Közbe jöttek a többiek akkor Fumihiko drágámmal beszélgettem aki nagyon fáradt volt , de hogy mitől azt inkább nem akarom lehet tudni!xD Órán és szünetbe is kis híján aludt ami szép és jó bár az első padba nem tudom mennyire jó ötlet!xD:P Technológián volt aki felelt addig én nyugodtan fészbukoztam és Asukával beszéltem aki most beteg és remélem hamar meggyógyul és hétvégén már tudok vele talizni!^^ 18-án Fumihiko majd jön hozzám amit már nagyon várok és lehet osztálytársunkkal csajos napot tartunk majd meg lehet holnap is ilyen napot tartunk ami szerintem nagyon jó lenne!^-^
Éreztétek már úgy , hogy akit a legjobban szerettek az van tőletek a legmesszebb?:/ Én igen és nem túl kellemes érzés:/ Remélem hamar eljön a nyár és újra találkozhatok vele:D:P
Ennyi a mai napom!^^
Chu~Miyako

1 megjegyzés:

  1. Igen, én éreztem.. nagyon rossz érzés..de nyugi, mindj itt a nyár és jön Haru is és akkor berobbanunk.. Megígérte nekem, hogy Pesten táncolni fog. :P :P

    VálaszTörlés