2011. február 8., kedd

Gyakorlat=)

Sziasztok!^^
Elkezdődött ez a hét is és hétfőn és kedden gyakorlaton vagyok még pedig most pékségen voltam!^^ Nekem nagyon tetszik és most zsemle táblán voltam ahol egész nap zsemléket pakolni lehet egy kicsit uncsi, de kibírható .=) A kasznizást már nem igazán szeretem főleg mikkor magasról kellene levennem 2-3 db tele kasznit!:/ Akivel ma voltam oktató nagyon jó fej bár azt , hogy mindig másképp szólított , mint ahogy szeretném attól egy kicsit ki akadtam, de már megszoktam és elbecézgetnek a tanáraim szóval nagyon élvezem mikor mindenki másképp szólít!xD Osztálytársam ma kakaós csigázott és a jó kakaós kezével szépen összekent aminek nagyon örültem majd később jött a lisztel való "szórakozás" amiért majdnem megevett bennünket az oktatónk, de valamivel fel kell dobni a napot!^^ Anya itthon nagyon örült a szép a kakaós pólómnak, de a mosógép már ne állásába menjen tönkre annak is legyen valami munkája!xD
Ma találkoztam valakivel akivel rég beszéltem rendesen és jó volt vele beszélgetni,bár elgondolkodtam dolgokon és valamit nem értek és az a másik személy aki ebbe bent nagyon fontos számomra és nem tudom, hogy most hagynom kellene a dolgot vagy megpróbáljak  velük beszélni nem tudom!:/
Holnap diáknapra fogunk próbálni várom  már és remélem jól megtudom tanulnia  táncot!:D Majd holnap erről is írok, hogy milyen volt!^^
Chu~Miyako

2 megjegyzés:

  1. Mint a filmekben, ott is a liszttel szórakoznak mindig :P Én is kérek kakaós csigát.. :P
    Élvezetes napod lehetett :)))

    VálaszTörlés
  2. Jaja, valahhogy úgy^^.Fincsi kakaós csigák nyamiiii:D:P

    VálaszTörlés