2013. július 18., csütörtök

Folytatás^^

Szép estét^-^
Délutánit,hogy  folytassam nagyon jó kis beszélgetést vezényeltünk abba volt fangörcsöltöl elkezdve ásás  és biasik való lopása XDDDmár a végén annyit ásot Nicol és Berta,hogy a világűrbe kötöttek ki minden felszerelés nélkül, de nagy nehezen vissza találtaka földre ott újból csak ástak és gyültek a biasik és már a végén szegény GD-nmajdnem összevesztek ,de aztána  végén megegyeztek,hogy GD az Nicol-é és,hogy megkapálta Nicol a GD virágos kertjét,hogy tudjon neki virágot adni^^*-* milyen édi már és ezt Berta fejtette meg nekünk aranyosan^^ és meg volt az 1000komi még több is*-*
Rainaval nagyba skypepolok és közbe benyögi nekem,hogy fürdik majdnem meghaltam a nevetésbeXDDD engem még valaki kinyírxDD:P 
Kicsit más egy kis klip kommentálás:
Nem nagyon vagyok Kim Hyun Joong rajongó ,de ez a szám nagyon jó neki és a klip is nagyon jó let szerintem meg az a tánc az valami fenomenális nekem nagyon bejött ésjól is áll neki^^  meg hát az a poló levétel khmmmm*-*ajánlom mindenkinek aki szereti a keményebb és komoly számokat^^
Ezzel kívánok jo éjszakát^^
By:Miykao

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése