2013. július 21., vasárnap

Tegnapi nap^^

Sziasztok^^
Tegnap megsütöttem ,de sütés közben Rainaval beszéltem ami nagyon jó volt mivel ingáztam a  szoba meg  konyha közöttxDDD oylan voltam ,mint egy távfútó^^
Délután aztán barátommal és apummal elmentünk bementünk Sárvárra megnéztük a felvonulást már amit láttam belőlexDDDD aztán hahajöttünk és ettünk egy finom pizzát^^*-* Jól elfáradtam estéreXDDD
Bertaval megint hoztuk a formánkat aztán délután megebszéltük,hogy ebből a T.O:P és Zico párosból csinálunk egy kis történetet ^^ nekem tetszik az ötlet és hát tegnap el is kezdtük és volt ott minden csak jó nem^^xDDD majd lehet csinálunk ebből egy kis összesítést amiit felteszünk ^^
Raina felhív este örültem neki ,de egyszer csak eltűnt monden most mi a szösz van erre írja nekem,hogy szarok a telefonjaink van benn valami ,de most így nem tudtam meg ,hogy mit akart kihozni abból amire mesélt majd talán ma megtudom^^
Mai klip véleményezés a U-Kiss-Inside of me ^^
A szám és ahogy éneklik az nagyon jó^^Sohyun-nak nagyon jó hangja van *-*az a srác amikor énekel mindig hallgatom,mert valamiért nyugtató,de Kevin is igen jól énekli azért nem csalódtam a fiúkba Eliről nem is beszélek^^XDDD lényegében jó ki számot csináltak szerintem^^
By:Miyako
ui: egyenlőre ennyi majd még írok^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése