2013. július 15., hétfő

Minden ami eddig történt:)^^

Sziasztok!:D
Eddig sok minden történt mióta nem jelentkeztem először is meglett a vizsgám ami miatt nem írtam, de hála jól sikerült:D:D
Pihenés képen eljöttem barátnőmhöz akit nagyon szeretek és mindig számíthatok rá::D:D*.* ,de szerintem egy átok vagyok ,mert akárhányszor jövök  hozzá mindig esik az eső X"D:P már jó lenne ha valaki megszabadítana tőle ,de lehet ez a büntetésem mivel ilyen állati nagy humorista  vagyok:D:D:D:P XD .Ha már persze ilyen nagyon vicces egy személyiség lennék akkor  Jensen drága se maradhat kin persze rajta ki nem nevet:D:D:D:P és persze , hogy neki is tetszik o.o:P:P:P 
A kékségem se persze ,hogy majdnem tiszta kékbe öltöztem xD kár,hogy a hajam nem az xD:P
Még olyat is ettem amit nem is szeretek az is érdekes ,de ha finom akkor finom nincs mit tenni:D:D:D
Ennyi röviden :D:D
Végezetül akkor egy kis zene :)
Ezzel búcsúznék majd még jelentkezem:D:D:D
By:Miyako

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése