2013. július 17., szerda

Kép szerkesztés^^

Szép Napot Mindenkinek^^
Az elsőkérést már meg is csináltam ami egy kicsit akadály elé állított, de azért sikerült megoldani meg hát a zene hallgatás már maga hozza az ötleteket^^ remélem tetszik majd akinek csináltam még kettő vár rám aminek angyon örülök lesetudom írni mit érzek most, de talán azért az írásomból érzékelhető tényleg jó lesz ez a nap^^ a második képet is majd oldalt láthatjátok^-^
Akkor egy kicsit másról is írok Junsu drága új klipjétől én kicsit kiakadtam, mert ráse ísmertem, de valamiért mégis bejön nekem lehet azért mert mégis csak Junsu hmmm ez  jó kérdés nem tudom, de egy biztos ez a pasi tud valamit és legelább egy egész értelmes hajat is csináltak neki ahogy elnéztem^^XD:D azok a ruhák amiket ráadtak hát attól a szemeim is kiakadtak és elgondolkodtam rajt ez biztos,hogy ő??:PXD de rájöttem ,hogy igen, de a lényeg, hogy bejön az a szám és még a klipis egész jó:D:D:D egyenlőre ennyi majd még jelentkezem a klipet belinkelem::D
Erre aztán lehet tombolni!!!:P 
By:Miyako

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése