2013. július 16., kedd

Minden:D*-*

Szép estét mindenkinek^^
Tegnap a városi levegőtől sikerült  berúgnom:DTeljes mértékig okos vagyok még ezt is kijelentettem kicsit túlzás szerintem, de akkor ez is kikívánkozott belőlem bár aztán lehet van benn valami :P:P:P^^,de viszont teljesen megnyugtatott ,hogy ilyen voltam néha az apró örömök a legjobbak,mint pl: Rainank , hogy készítettem egy képet és neki nagyon tetszett ami nekem mindennél jobb érzés mivel legjobb barátnőm és egyben olyan ,mintha a testvérem lenne^^:$ remélem hamarosan találkozni is fogunk tudni:D:D a képet amit csináltam majd a blogon oldalt látni fogjátok,mert kiteszem:D:D^^  és  a hab a tortán az,hogy másnak is tetszik ami nekem mégjobban eset mivel ilyentéren elég félénk vagyok^^a lényeg,hogy van egy szerény oldalam is :D most másoknak is készítek hasonló képet holnap:D jó napnak nézek elébe úgy érzem^^
Ezzel a szép számmal búcsúzom ma:
Ez K-Drama nagyon jó és a szám szövege is nagyon szép*-*
By:Miyako^^

2 megjegyzés:

  1. BAKE KING <3
    Persze, hogy tetszik. <33
    Én is szeretlek nagyon és imádlak és ja <333333333333
    Majd mutasd meg a képeket amit a többieknek csinálsz.

    VálaszTörlés