2013. július 22., hétfő

Jó kis nap^^

Sziasztok^^
Tegnap Bertaval folytattuk a történetet volt benn egy kis dráma,de már minden szép és jó vagy még sem ??o.o xDDD hát ez majd ma kiderül már elkezdtük Wordbe tenni majd hamarosan szerintem felkerül^^ reggel fél6-ig beszélgettünk és fél11kor meg felkeltem én a zombihoz képest kutya füle vagyokxDDD lehet hiányzik a kávé vagy csak még úgy 10 óra alvás:P majd ma bepotólom vagy nemxDDD
Mikor megtalálod azt a valakit aki mindennél fontosabb számodra akkor azért mindent megtennél^^ tegnap kiakasztottam barátomat is aztán akkor kitalálta,hogy sütögessünk és benne voltam^^ jó kis szalonna meg sült virsli nyammiiiii*-* még a gondolatától is éhes lettem pedig most ebédeltem:P
Egyenlőre ennyi^^
Kim Hyun Joong egy újabb száma remélem hamar fel kerül  teljes klip^^ egészen megszerettem ezt a figurátxDDDD
Búcsúzom By:Miyako

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése