2010. augusztus 24., kedd

Big Bang - Beautiful Hangover ( MV Teaser)

Sziasztok!

Tegnap csináltam a blogra egy új dizit és jobb oldalra új képeket tettem ki!^^ A mostani fejlécen Yunho van!*-*
Tegnap elindult az oldalona rádió amit Raina csinál és nagyon jó számok mentek benn minden elismerésem az ővé és azoké is akik ilyen jó számokat kértek!!^^*-*
Délután találkkoztam Asukábal és kibeszéltük újból az Odaátot vagyis azt, hogy miről fog szólni a 6. éved., mert, hogy mindenki találgat csak!^^Lehet Jared kilép a soriból ha nem nől a  6. éved nézetsége amit én nem szeretnék, mert nagyon jó színész és háát....jó pasi is...*-*
Ma nézelődtem újból a neten és a Big Bang -Beautiful Hangover számuk klipjének a Teaser-t találtam meg:


Nekem a szám nem igazán tetszik, de attól a klipp úgynézki nem lesz rossz!^^ Lehet, hogy még párszor meghalgatom a számot és az is tetszeni fog....xD=)
Ennyi lenne egyenlőre , majd még irok!^^
Pux:Miyako

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése