2010. augusztus 11., szerda

Happy Day!*-*

A mai nap elég érdekesen indult, úgy volt, hogy takarítok és takarítás helyett palacsintát sütöttem ami nagyon fincsi lett!*-* Délután elmentem Asuka barátnémhoz akivel persze hoztuk a formánkat és jól le fárasztottuk egymást!^^ Mondja Asuka, hogy van egy játéka , de nem indítja el a gép neki és háát..hiába csináltunk vele bármit tényleg nem indult el és mivel mi ehez nem értünk , ezért kértünk egy kis segítséget Fumihiko barátjától aki nagyon szívesen segített nekünk!^^*-* Miután elmondta , hogy mit csináljunk azt megcsináltuk és tökéletesen müködött a játék! A játékba amúgy kukacok vannak és szét kell egymást lőni az a lényeg!^^*-* Vicces egy kicsit  a játék mert mondják a magukét a kukacok, hogy te buta  vagy meg hasonló szöveget nyomnak le!^^ A lényeg az , hogy nagyon jó egy játék!^^ Van még egy játék amit szerettünk volna feltenni a  gépére arra meg a Nero jelent meg, bár nem tudjuk hogyan...xD Mikor haza értem én feltettem ezt a nagyon jó kukacos játékot a gépemre!^^ 
Mikor haza értem már fent volt Raina msn-en lassan aztán megjött Harum is akinek nagyon örülök, mert nagyon jókat lehet vele beszélgetni!^^:):D Megérkezett aztán Fumihiko is!^^Akinek úgyszintén nagyon csak örülök!^^
Mindenkinek már szerkesztettem  képet , de egy valakinek nem és ő Raina ezért neki is szerkesztettem egyet a blog bal oldalán fogjátok látni!^^*-*
Van egy kis cicám akit Saminek hívnak, hogy miért pont így hívják ez érdekes dolog talán azért, mert mikor találtuk Asukával akkor nagyon oda voltunk az Odaátért!^^ 
Képek róla:^^

Nagyon édes mikor játszik, főleg mikor a kezemet nézi játékszernek!^^^Szokott utána pár karmolásom lenni....xD Az a legjobb mikor a nyakamat karmolja meg mikor felveszem...xD 
Ennyi lenne ma ami történt velem!^^
Pusy:Miyako

2 megjegyzés:

  1. Ejj, nagyon édi! De hol van az extra vad kép róla???:P Amit mutattál!:D Azon olyan, mint egy kis tigris!:D azt még tedd fel légysziiii!:D

    VálaszTörlés
  2. Kösziii!:) Jajj azt el is felejtettem akkor a maiba bennt lesz utólag!:)

    VálaszTörlés