2010. augusztus 12., csütörtök

^^^^

Sziasztok!^^Délelött segítettem a mamámnak az udvarba és hááát...Samike miért is ne ott volt körülöttünk és megint játszott most fára mászott ahonnan kishíján leesett meg a faágakkal játszott!*-* Közbe Harum hivott, hogy nem jönnék-e fel msn-re hááát...mikor végeztema munkámmal rohantam fel msn-re , hogy tudjak vele beszélni!^^ Délelött irtam arról, hogy mit álmodtam hááát...az volt témánk Harummal, hogy ki mit csinált az éjjel és , mint kiderült ő elég érdekes dolgokat csinált!*-*^^ Már majdnem megint sikerült leesnem az ágyról ami addig nem is baj míg össze nem verem magamat!:D Volt olyan már, hogy telefonált és sokszor egymás után leestem az ágyról és szó szerint össze vertem magamat!^^ Olyankor szokták megkérdezni tőlem mit ittam én meg felelem, hogy semmit és akkor van firtatva , hogy mit ihattam ami ilyen hatást vált ki belőlem!*-* Volt olyn, hogy kiderült mi ártott meg nekem...xD:P, de jobb ha nem tudja senki mi volt az...xD:P Ennyit a angy eséseimről...^^

A legjobb képet tegnap kihagytam Samikémről most utólag felkerül!^^
Samiről a kép amit Asuka kért:^^

Eléggé hasonlít egy oroszlán üvöltéshez! ^^ Mondjuk harabdálni nagyon szeret ma ismerkedet a meggyfával!^^



Mindenki lement msn-ről és mivel unatkoztam neki álltam a kukacos játékkal játszani amit ugye elég hamar meguntam nem tudom miért!^^  Vissza felmentem msn-re akkor már azért voltak páran fent!^^ Közbe neki áltam F.T Island koncertet nézni ami nagyon vicces volt , mert az énekes (HongGi)neki ált a közönséget viccel locsolni az üvegéből...xD:P Akkor a két gitáros a pengetőjét dobta be a közönségnek!^^*-* 
Éneklik az egyik számukat és egy érdekes jeleneten akad meg a szemem majdnem leestem az ágyról!^^*-* Nekem az lenne a legjobb ha földön lennék akkor már nincs honnan leesnem!:) Vágtam ki a a koncertből képeket arről a bizonyos jelentről remélem azért a lényeg látszik rajt^^ Olyan édesek szerintem ezen a  képen!*-* Főleg a JongHun(gitáros) imádom!*-*

Ma jelent meg  a Secret új albuma "Madonna "címmel! Nekem nagyon tetszik ez a  szám ezért ide berakom remélem nektek is tetszik majd!^^
Ennyi le ami ma történ!^^ Holnap is majd irok^^Lehet Fumihiko segít majd irni nektek mivel itt alszik nálam amit már nagyon várok!^^*-*
Legyetek jók!Jó éjt minden kedves blog olvasomnak!^^:)
Pusy:Miyako^0^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése