2010. augusztus 29., vasárnap

Visszatértem...=)

Sziasztok!

Két napja már lassan nincs rendesen netem , de talán ma már lesz, mert különben megőrülök se film nézés, se oldal, se semmi ez már kész kinzás én mondom....xD=)
Kijöttem hétvégén mamámhoz és a kis Samike megint akkorát nőt, hogy csak ámulok és bámulok,olyan édes úgy imádom:D
Ahogy pénteken is irtam vidiket is mindig teszek majd be a blogomba=) Az F.T Island új klipje a "Love Love Love" nekem nagyon tetszik a szám a klipse rossz bár nekem olyan depis hatást váltott ki belőlem , de am a klipse rossz:)
Itt a klipp:

HongGi haja egy kicsit érdekesre sikerült, de attól nem is rossz neki!:)A többieké nem igazán tetszik.....:(
Ma befejeztem a Kame és Tego közös soriját a Yamato Nadeshiko Shichi Henge-t nekem nagyon tetszet és ajánlom mindenkinek aki szereti a szerelmes, de meg mégis egy kicsit vicces filmeket!=)A kiabálás se kihagyható belőle....xDÉn szerelmes lettem ebbe a soriba!(L)*-*
Ennyi lenne most majd irok még!^^
Pusy:Miyako

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése