2010. augusztus 16., hétfő

Egy esős és napsütéses nap....xD

Sziasztok!^^
Délelött pakoltam és segítettem itthon akkor közbe anyummal kimentünk a tescoba...xDMiért is ne megeredt az eső aminek nagyon örültem mivel délután mentem Vivien barátnémhoz aki nagyon várt már , de hála csillapodott az eső és elindultam hozzá mire odaértem már majdnem sütött a nap szóval nem volt ma teljesen normális ma az időjárás...^^ Szeszélyes volt...^^Beszélgettünk és rájöttem milyen jó beszélökém van és,hogy jó lenne ha néha valaki beragasztaná a számat...*-*^^ Közbe anyukája csinált nekünk finom virslis lángost...nyammmmmxD igaz sokat nem tudtunk enni, de attól függetlenül nagyon fincsi volt..xD:) Közbe megbeszéltük, hogy sajna mindjárt itt a suli amit ne igazán várunk és jólenne ha hoszabb lenne a nyár...xD:),de már várom a kövi nyarat igaz az még jó messze van , de nem baj....xD Remélem hamarosan újra tudok Vivimmel talizni:)^^
Ennyi lenne ma!^^ Holnap majd irok!^^
Legyetek jók!*-* Jó éjt minden kedves blog olvasomnak!^^
Pux:Miyako

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése