2010. augusztus 12., csütörtök

Szép napsütéses reggel!:D

Elöszőr is azzal kezdeném, hogy az éjjel nagyon érdekes álmom volt!xD Nagyon sokmindenki benn volt pl:Asuka,Haru,Fumihiko,Raina és még sok mindenki van akire nem emlékszem! Azt bánom, hogy sokmindenre nem emlékszem, csak annyira, hogy egy udvaron voltunk és állatok voltak és azokkal "játszottunk" és a legvicesebb az egészbe az volt, hogy vicces ruhák voltak rajtunk , mintha egy cirkuszba lettünk volna!xD Az jó is lenne mivel imádom az állatokat!:D Meg igen még arra emlékszem , hogy Raina kedveském mindig beszólt nekem...xD Volt egy férfi aki nagyon helyes volt és ázsiai ráadásul , sajna többre nem emlékszem!Lehet jobb is?xD Kitudja mitörtént ott....lehet olyan dolgok történtek amikre ha emlékeznék rossz hatással lenne rám...?!xD vagy épp akivel történt...?!xD:)
Ma reggel felkelek már 7órakor engem is nagyon meglepett nem szoktam korán kellni....kakasokkal nem szokásom kellni...xDde most sikerült..:P A kis Samike már kora reggel a lábam alatt volt majdnem ráléptem szegénykémre....mindig láb alatt van....jah..igen és imád felmenni a  padkásra , de lejönni már nem tud..xDmindig nekem kell leszednem...:P:)Fumihiko szerint torna...xD
Most ennyi történt velem majd még délután irok!:)
Pusy:Miyako

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése