2010. augusztus 11., szerda

BREAKERZ「hEaVeN」PV


Breakerznek a "Heaven" számuk nagyon megtetszet ami ugye egyben az új számuk is!:) Imádom ezt.a  számot és háát...az énekes hangja az valami fenomenális"olvadozik" Daigonak hívják és nagyon szeretem , mint énekest és , mint pasit is!^^*-*
Pár kép róla:^^
Ez a kép nagyon jó lett róla és hááát....olvadozok tőle....xD Nagyon csak kitett magáért ezen a képen aminek én nagyon örülök...:P Olyan tarzanos a kép a fa meg az a szörme ami rajta van,de nagyon jól áll neki...:D
Olyan kis édes ezen a képen...*-*Igen maradjunk csendbe nehogy valakit felébreszzünk vagy megzavarjunk. valakit a nagymunkában...xD

ˇ


Tegnap este még elég érdekesen alakult megérkezett msn-re Harum aki olyat olvasott amitől nem volt túl jó kedvünk, de hamar megnyugodtunk és utána hoztuk a formánkat!:)^^ Van egy történetünk arról beszélgettünk, de nagyon hamar eltértünk attól és valahogy egymást szivattuk és háát..olyanokat irogattunk egymásnak, hogy én jóformán leestem az ágyról!xD:P  Nagyon hamar lefáradtam és az sose baj....xD
Köszönöm Asukának a komit!:D
Ennyi lenne most, majd még délután irok!:)
Pusy:Miyako

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése