2010. augusztus 18., szerda

^^

Sziasztok!^^



Délelött voltam iskola táskát és sportcípőt venni és még vettem egy inget is!^^ Utána mikor haza értem játszottam uncsimmal és közbe meg Jégkorszak hármat néztünk amikor a nagy dinót mutatták megijedt amúgy azt mondta tetszik neki...xD:) Ebéd után nézegettem klipeket és a 2PM új számának a Thank Younak is megnéztema klipjét és nagyon megetetszet amikor rajzolnak benn az nagyon aranyos....:)nagyon jó pasikat csináltak belőlük ,én olvadozok tőlük mikor meglátom őket...xD:P Elolvadok egyszer tőlük...xD:) A koncert is biztos nagyon jó remélem majd azt is lelehet amjd valahonnan szedni:)


Junsu ezen a képen vmi zabálni való...xDOlyan sexis ez a pasi meg a hangja az meg jajj...elolvadok itt a gép elött...xDA fülbe valója nagyon tetszik..xD ez most csak jött:P
Félelmetes ezen a képen a Taecyeon!Vigyázz, mert különben elfenekellek...xD bár ez az elfenekellek még akár jól is elsülhet...:P Látom mitettél és kikapsz....:"D
Jah..igen imádom a képeket jellemezni remélem ezért jól irom le őket vagyis a lényeget...xD
Este fele nagyon jól elbeszélgetetm Erinábal és mindd kettőnknek rossz kedve volt, de ahogy beszélgettünk mindd kettőnknek jobb kedve lett!^^
Ennyi lenne ma!^^Legyetek jók!^^
Pusy:Miyako,Jó éjt!^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése