2010. augusztus 17., kedd

Fárasztó nap....ami mégis nagyon jó volt...xD:)

Hello!

Reggel olyan vidáman és jó kedvel keltem fel,hogy úgy éreztem semmi és senki nem  ronthatja el kedvemet és ez így is volt!:) Délelött unoka tesómra vigyáztam akinek nagyon tetszet a telóm és csináltam még a nyáron egy vidit amibe hülyéskedek és nagyon tetszet neki egész délelött azt nézte kishíján lemerítette a telómat...xD:Pmég szerencse , hogy feltalálták a töltőt...xD:P
Délután nagyba pakolok a szobába ami közeb ugye alap, hogy zenét hallgatok és táncikálok meg éneklek...xD:)egyszer csak Asuka írja,hogy a meglepi amit nekem készít lehet, hogy ma végez vele és végzet is vele aminek nagyon örültem és főleg azért, mert Yunho volt benn*-*, de amúgy is nagyon ügyesen megcsinálta...^^^Egyszer csak megérkezik Fumihiko aki mondja nekem, hogy játszot egy kicsit a Photoshoppal és, hogy csinált nekem egy képet elküldte nekem és nagyon tetszet így a blog bal oldalán láthatjátok majd csinált mégegy képet jah igen az első képen ő és én vagyok a másodikon meg helyes Ázsiai pasik...xD*-*Mindd kettő felkerüla blogba...:)^^
Yunhoról pár kép amiket Asuka beletett a prezentációba amit csinált nekem::)


   
Ez a kép nagyon jó olyan hatása van , mint aki nagyon unja magát, de mégis sexis...:)*-*bár ez a ruha ami rajt van eléggé...fura ,de jól áll neki...:)



Ez a kép azt mondja gyere ide hozzám majd én vigyázok rád, ne aggódj!^^Lehet, hogy vannak páran velem az élen akiknek furcsa gondolatai támadnak ezzel a képpel....xD:P
JQT-t tegnap láttam az egyik oldalon és a No Need To Know számuk nagyon megtetszet és így ide is berakom!:)^^

Ennyi lenne mára holnap majd irok!:)Legyetek jók!Jó éjt mindenkinek!:)
Chu:Miyako 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése