2010. augusztus 14., szombat

Egy szép délután Fumihikoval.....*-*



Sziasztok!
Bocsánat mindenkitől, hogy tegnap nem irtam,de este nagy viharvolt és net nem volt jó így nemt tudtam irni!Most viszont megirok mindent lehet egy kicsit hosszú lesz.....^^.
Tegnap délután bementem Fumihiko elé és sikerült a korábbi buszt elérni...^^ Örültünk neki nagyon mivel nagyon meleg volt...és mire hazaértünk így is megsültünk...^^ Mikor haza értünk gépeztünk kicsit és mutattam Fumihikonak a Infinite:She's Back klipjüket és nagyon megtetszet neki  ezért ide is bekerül!*-*


Nagyon vidám egy klip és hááát...a pasik szívdöglesztően jól néznek ki!*-* Meg hááát..a kutyus is....:) Ahol forgatták a klipet oda szívesen elmennék Fumuhikoval ebbe megegyeztünk*-*A pasikat is szívesen eltudnánk még oda képzelni amikor mondjuk ott lennénk!*-*^0^ Lehet elolvadnánk , de nem baj...xD Legalább majd  meggyógyítanak...és hááát...a víz is ott van majd az rendbe rak bennünket......*-*:D:P

Tegnap délután Fumihikoval:)
Kimentünk labdázni a kedvenc ruha lasztinkkal és hááát....megint hoztuk a formánkat ami azt jelenti , hogy majdnem estünk keltünk..és minden volt ott csak épp labdázás nem...^^ Jah...igen és közbe még megbeszéltük , hogy melyik szám miért jó és melyik  klippbe melyik pasi helyes...^^ Közbe megnéztük Samikét is és hááát..megint bukfencezett  és a cipőmre vadászot amiből aztán a láb karmolás lett...xD:P 
Este a párna csata helyett állat csata lett...xD és majdnem repültek a tárgyak az asztalról....jah...igen és Fumihiko betakart ami nagy volt , mert utána meg kiakart belőle szedni de nem tudott mert belebugyolált elég rendesen én meg majd megföltem a takaró alatt....xD:) Megálapítottam,hogy tök jó a  padlón feküdni úgy, hogy szönyeg van alattam...:DxD  Ruha labdával is játszottunk a szobába és valahogy az ágy mögött kötött ki mindig a labda...:D:) Plafont dobáltuk vele , de volt  hogy  elszált a szoba másik végébe..xD és lusták voltunk utána menni...:P Mondtuk az időnek, hogy már nyugodjon meg..., de nem hallgatott ránk...:(, de hála azért ma már jó idő van...:D:)*-*
Ennyi lenne ami tegnap történt, majd este irunk!:) Legyetek jók...:D 
Pusy:Miyako,Fumihiko:)^^ ^0^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése