2010. augusztus 10., kedd

Egy szép nyári nap!^^


Délelött számokat keresek egyszer csak találok egy számot és nagyon megtetszet!^^ A V.O.S-tól a Beautiful Life számuk!^^*-*
Délután bementem Asuka barátnőmmel egyet a vásrosba vásárolni aztán a vásárlásból nem lett semmi , mert nem találtunk semmi jó ruhát ami meg tetszet neki az meg nagy volt  rá!xD ez nem igazság....^^ meg kell nőnünk úgy érzem....:) Sajnos még kínaival sem talákoztunk!:(  Még ha nem is tudtunk semmit venni a kötelező olvasmányán kivül...aminek nagyon örül, hogy van...nagyon jól éreztük magaunkat!:)=)  Most, hogy haza értem újból Fumihiko fáraszt ami sosem baj!:P Pénteken jön hozzám és már nagyon várom!
Párnapja szerkesztettem Asukanak egy képet az ki lesz rakva a blog bal oldalán!:) Nagyon tetszet neki főleg , mert Koya, TaeYang és Ikuta Toma van rajt akiket nagyon imád és hááát..mi sem maradhattunk le róla!:):P

3 megjegyzés:

  1. Hát ja, de én nem akarok tovább nőni. Te legyél csak nagyobb nyugodtan!
    Nyugi, hétfőn fogunk vmit találni! Amugy az felső, ami úgy nézett ki mint az ázsiai pasiaink fellépőruhája, az jól nézett ki!!!:D

    Nagyon, nagyon jó lett az a kép!!:D Köszi szépen!:D

    VálaszTörlés
  2. Bocsi, lemaradt! A szám fantasztikus!

    VálaszTörlés
  3. Én se akarok nőni...xD Remélem, hogy találunk valamit hétfőn!:)Jaja az nem nézett ki rosszul!:) Szívesen nincs mit élvezem ha szerkeszthetek!xD Majd még csinálok....xD:P
    Örülök, hogy tetszik a szám nekem is bejön!:D

    VálaszTörlés