2010. augusztus 15., vasárnap

Cicc......*-*

Sziasztok!^^
Tegnap nagyon elfáradtunk Fumihikóval és este nagyon hamar elaludtunk, de reggel megbeszéltük milyen izgalmas álmunk volt , mindd  a ketten filmmel álmodtunk...^^ Még délelött azért egyet megfutattuk a ciccet...xD Sajnos ma Fumihiko drágám haza ment, de nagyon jó volt ez a két nap vele....^^*-*
Délután Odaátot néztem , mert  már rég néztem....xD Elég érdekes egy rész, csak sajna nem fejeztem be ,de amíg láttam addig egy könyv volt és amit abba megírtak az úgy történt...kivi vok a végére....:D
Közbe Harum hívott, hogy mivel Asukánál aludt nem-e találkozzunk, és ezért nem tom mi lett az Odaát részének a vége...xDTalálkoztam velük és sétáltunk egyet ami nagyon jó volt jókat nevettünk magunkon...^^Utána mivel én lassan haza jöttem elmentünk hozzánk és megnézték a ciccet akit neki áltak simogatni és játszani vele....amit ugye Samike nagyon élvezett...bár Haru azt mondta neki marad Yunho...xD, mert az első cicámnak aki sajnos elment az volt a neve ezért őt is így fogja hívni...xD:)Haru nagyon élvezte, hogy a játszhatott vele...xDkiélte gyermekkorát...xD:P^^
Pár kép amit csináltunk ciccről....::)
Sami cukiii csíkos hasija...ami lehet,hogy pöttyös...xD:)
Olyan cukiii ahogy lehúzta a kis füleit...bár nem nagyon tetszet neki,hogy sokáig így fogtuk...xD Az nagyon tetszet neki,hogy kényszetetjük...:P^^
Itt épp Asukát készül lebokszolni...^^xD ami nem igazán sikerült neki...xDtiszta édes ezen a képen...*-*  sikerült neki Asukát is megharapnia most már legalább nem csak engem kostolgatott...xD
Mikor haza értem megnéztem a MBC Music Core-t amitől meghaltam 2PM,MBLAQ nekem végem volt tőlük...xD:P*-*Imádom az ilyen felléppéseket mindig olyan jók...xD:Pbár Nickhun szőke hajjal nem is tom elég érdekesen nézett kivele , de attól függetlenül talán még jól is állt neki...:)^^
Ennyi lenne ma, holnap majd jelentkezek...:)
Legyetek jók:)
Jóéjt majd mindenkinek!^^^
Pusy:Miyako^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése