2010. augusztus 30., hétfő

Hy!^^

Sziasztok!^^

Tettem fel jobb oldalra új képeket, mert a régieket már meguntam...xDIgyekszek mindig másokról, de most ez egészen nem jött össze...:P
Azt elfelejtettem tegnap irni, hogy pénteken mikor kiértem mamámhoz akkor az első nekem a kutya és macsek voltxDKutyám nagyon boldog volt mikor meglátott és ez rám is nagyon jól hatott...:Dcicc meg máris a lábamnál termett....=)
Ma Asuka bejött és ünnepi cipőt vettünnk és az első boltba ahova bementünk ez sikerült is és tiszta szerelmes ebbe a cipőbe ami nagyon jó =):D Az volt  a kár,hogy esett az eső bár ez minket nem igazán zavart=)
Ma megnéztem a You're Beautiful első részét és nagyon megtetszet!*-* Aki szereti a vicces , de mégis egy kicsit komoly sorozatokat azoknak ezt szívesen ajánlom....:D
Valamelyik nap nézek vidiket Youtuben és talátam egy videót műsorokból és képekből áll nagyon jó szerintem=) Heo Young Saengről(SS501)^^nagyon cukiiii egy pasi szerintem, imádom olyan jó hangja van ^^*-*^SS501-et is imádom olyan jó számaik vannak=).


Most ennyi lenne!^^
Pusy:Miyako

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése