2010. augusztus 23., hétfő

Újra itt!^^

Sziasztok!

Bocsánat , hogy ilyen sokáig nem írtam, de jöttem mentem meg tettem vettem és valahogy mindig a blogom maradt el!:(
Anyummal tegnap méteres kalácsot sütöttünk ami nagyon fincsi lett!^^ A süti krémjéből még a hajamba is került!xD Nem tudom, hogy csináltam, de sikerült!:P A szőke tincsembe a puncs krém nagyon szépen nézett ki még színesebbre akartam csinálni a hajamat...xD=) Délután lustálkodtam...xD és olvadoztam Erina is küldött egy nagyon jó vidit meg én is találtam majdnem sikerült újból leesnem az ágyról...xDEngem nagyon vonz a gravitáció...xD:Dde ez nem ujdonság...xD
Wang Lee Hom-Ni Bu Zhi Dao De Shi:
Ma nézelődök a neten és találtam egy kínai énekest nekem tetszenek a számai az egyik lassú számát ide is berakom!=)Oylan szép számaik vannak a kínai énekeseknek=)









 
 
Elkezdtem nézni a SBS Inkigayo-t nagyon jó főleg  az Infinite imádom őket!*-* Imádom az ilyen műsorokat!=)
Pénteken este néztem képeket Yunhoról és olyan jó képeket találtam róla amik ugye most készültek:P Olyan jól néz ki rajtuk imádom ezt a pasit!:D:P Pár kép abból amit találtam róla:=)
Imádom ezt aképet annyira jól állnak neki ezek a tetoválások rajta a haját nem kommentálnám...xD:P és háát..fehérbe van...atlét a fehér nadrág...*-*"olvadozik"
 
Evisus képek nagyrészén "ugrik"....nézzétek én magasabra tok ugrani..xD:P én nyertem...:P
Tudjuk Yunho,hogy szép a hátad de azért ennyire nem kellene mutogatnod...xDNem is tudom ez a ruha amit ráadtak elég érdekesen néz ki így háturól..xDbár valahogy a háta érdekesebb számomra, mint a ruha...nem is tudom miért..*-*





A virágcsokor a kezében olyan szép bár szeretném tudni kinek szándékozik adni...xDNekem lenne tippem kinek addja oda azt a szép virág csokrot...:D Látok egy kis félelmet arcodon csak nem félsz vagy izgulsz?:P
Ennyi lenen egyenlőre ma lehet még irok!:)Legyetek jók!=)
Pusy:Miyako

3 megjegyzés:

  1. Nekem is lenne tippem, hogy kinek akarja adni azt a virágcsokort...Az félelem az arcán mert megfenyegettem X"D

    VálaszTörlés
  2. És megmondod nekem , hogy kinek adná a csokrot?*-* Miylen jó neki,hogy megfenyegetted....:P

    VálaszTörlés
  3. Ugye? Hát, talán ha szépen kéred megmondom...xD

    VálaszTörlés